| Victòria resolta a la primera part |
| Hoquei - Alevins | 19-05-2012 |
|
Castellar “A” 3 - Aleví “A” 7
A la tercera jornada de la Copa Federació ens hem enfrontat al botxí del Manresa, equip que fa una setmana ens va guanyar. Així doncs, desplaçament al Vallès i prudència.
Donades les baixes, avui ha vingut el Nil a reforçar l’equip, i a qui agraïm la seva contribució i esforç.
Xiulet inicial i de seguida el partit va d’amunt a avall. L’experiència ens diu que aquest tipus de partits no són bons per als nostres Dimonis Vermells, però avui, quan nosaltres anàvem amunt fèiem molt de mal, i quan anàvem avall arribàvem a controlar en defensa.
El nostre molt millor encert ha fet que el lluminós marqués un 1-7 al descans. El seu gol en l’únic xut entre els tres pals i força llunyà. El partit semblava resolt.
A la represa, i en paraules del míster, “els nanos han jugat amb el marcador”. Molta menys agressivitat, menys concentració i menys motivació ens han portat a una segona part on els locals han guanyat el parcial 2-0. El joc ha estat molt més calmat, amb atacs estàtics llargs que ens han portat a un passiu. No hem pogut marcar ni de falta directa quan els locals han esgotat el primer cicle de 10 faltes d’equip. Mal gust de boca per un bon resultat, però els partits tenen dues parts i s’han de jugar totes dues. Avui sobrava la segona, però... què passarà quan ens faci falta la segona part?.
Força Martinenc!. |
Cal registrar-se o loginar-se per afegir comentaris









