| Entrevista a Jesús Gallardo, coordinador de futbol del Clot de la Mel |
|
|
|
| Entrevistes - Futbol |
| Escrit per administrador |
|
Jesús Gallardo Montaña, és des de fa uns mesos, nou coordinador de futbol al Clot de la Mel i per això hem pensat que fóra interessant que el conegueu més a fons. Vinculat al Club des de fa un parell d'anys agafa la nova responsabilitat amb la màxima de les il·lusions. Un nou projecte que tot just, acaba de començar. Hola Jesús, com et trobes després d’aquests primers mesos com a coordinador de futbol del Clot de la Mel? Molt il·lusionat amb la nova tasca i amb moltes ganes que la pilota comenci a rodar. Què et va semblar, quan et van proposar ser el nou coordinador? Va ser una barreja de responsabilitat i d'alegria. Responsabilitat per saber la quantitat de gent a qui hauràs de dirigir i d'alegria per poder fer la feina que t'agrada fer i veure la confiança que el Club ha dipositat en mi. Quins objectius et marques a curt i llarg termini? Penso que parlar de curt termini al futbol base és una utopia. La qüestió és tenir paciència, dedicar molts esforços, tenir les idees molt clares i saber transmetre-les. Si es treballa bé i som capaços d'explicar les nostres intencions per generar il·lusió, els resultats acabaran arribant i la gent s'engrescarà. Quin tipus característiques han de tenir els jugadors/es que es vulguin apuntar al Clot de la Mel? Moltes ganes d'aprendre, de passar-ho bé i sobretot, molta implicació per sentir-se part important d'aquest gran Club, començant pel primer nen de l'escola fins a l'últim dels juvenils. Què veuran tots els pares i mares aquesta temporada? Com he dit abans, si seus a veure créixer l’herba, no perceps els canvis. Jo als pares els hi demanaria confiança i fer les valoracions espaiades en el temps. La nostra tasca, encara que ja ha començat, implica una sèrie de canvis i objectius que necessiten un temps per poder valorar-los, però tenim la confiança que acabarem implicant a la gran majoria i amb el temps l'opinió serà positiva. Què en penses de la instal·lació? Ha de ser el pal de paller per engrandir-nos com a entitat. L'arribada de l'herba ens possibilitarà lluitar en igualtat de condicions amb altres clubs i valorar si les nostres vies de treball són les correctes. Com has congeniat amb el també nou directiu responsable de la instal·lació Joan Moya? Jo particularment no tenia cap dubte que era la persona indicada. Té les condicions òptimes per al càrrec: experiència, ganes de treballar, professionalitat i sentiment de club. Si a tot això li sumem l'amor pel Martinenc i la gran persona que és, crec que hem fet un gran fitxatge. Teniu previst fer un acte de la inauguració de la nova gespa artificial?
I pel Centenari del Club? Estic al corrent d'un munt d'actes que el Club està preparant per a la celebració dels cent anys. De moment tots tenim una cita segura pel proper dia 2 d'octubre al Guinardó, on vindrà a donar el tret de sortida el nostre alcalde, el senyor Hereu, als actes del centenari. El que ja tenim segur confirmat, és la celebració per a l'estiu vinent, del Torneig d'Històrics del futbol català, de les fèmines, a les instal·lacions del Clot de la Mel. Quin és el millor record dins un camp de futbol? A mi, més que els gran records, que hi tinc un munt, m'agrada quedar-me amb els detalls, i no hi ha detall que engrandeixi més a un esportista que saber comportar-se esportivament amb el rival després d’un partit, independentment del resultat. I el pitjor? A part de les desgràcies personals com la que acabem de viure amb en Dani Jarque, jo he de dir, que el futbol no pot donar malts moments, és un esport i un joc... Que voldries dia a tota la gent que llegeix la nostra web? Que s'engresquin amb el nou projecte, per fer del Martinenc una mica més gran cada dia, que comparteixin amb nosaltres els nostres èxits, que segur que en un futur acabaran arribant.
|
| Darrera actualització de divendres, 14 d'agost de 2009 21:48 |
Cal registrar-se o loginar-se per afegir comentaris
Estades esportives 2010
Col·laboradors
Etiquetes
Usuaris connectats
Tenim 11 visitants en líniaPublicitat Google
Qui està connectat:
NoneÚltims comentaris
Últimes notícies
El més llegit
© FC Martinenc 2007-2009 - tots els drets reservats - Coordinador web: Ferran Moron XHTML and CSS.




Doncs sí, tenim pensat fer una jornada de celebració, de festa popular. Volem fer partícips a tots el jugadors/es, pares mares i com no, a tots els veïns i veïnes, doncs no deixa de ser una gran millora per tots ells. Estem decidint quin pot ser el millor dia per fer-ho.


